L'autora del llibre, volia expressar amb aquest llibre, un avís i un
anunciar activitats, no tan nobles sobre les marques més conegudes.
Sincerament,
encara que el seu intent és exitós, en el meu cas ja podia tindre una
idea d'aquest tema, és un tema molt recurrent en les meues conversacions
del dia a dia.
Sí que és veritat que encara tenint temes importants, no em capta l'atenció ni em fa especial il·lusió com que ja el podia imaginar. Al passar molt de temps a la internet, he vist molts vídeos tractant de fer veure que tant roïnes i nocives són les marques. Açò, pareix periodisme, veritat?
Encara tenint aquest nom o millor dit títol
tan impactant, no diu tot el que volia donar a entendre. Aquest tipus
de comentaris, no són més que notícies que ja s'havien vist a la
televisió o en llocs de periodics , aleshores, no em crida un llibre que
només torna a redactar notícies de l'any 2011 o anterior.
La meua conclusió: Un llibre del muntó que pareix escrit per una periodista tractant de tornar vells ja molt desgastats.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Lecrures
El gelat rosa
– Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...
-
¿Como aparecen y como evolucionan los organismos pluricelulares? Un organismo pluricelular o multicelular es aquel que está constituido por...
-
El que he llegit m'ha agradat, el llibre ens ensenya com no totes les marques ho fen per millorar el món, ens ensenya aspectes que no en...
-
Turisme a Hondures Hondures és una destinació turística que atrau per la seua bellesa natural que ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada