TOT EL QUE NO SAPS SOBRE LES MARQUES.
A mi m'ha agradat molt el llibre, perquè t'informa moltíssim sobre el
que fan les marques per a conéixer i per vendre el seu producte.
A
mi el tema que més m'ha impactat és el de Coca-cola, perquè hi donen
igual tot, sols per vendre el seu producte, també com va començar.
També que Nestlé va matar a 1,5 milions de xiquets molt menuts amb el seu producte, és molt impactant.
Nike i la sobre explotació als menors per produir més.
El club de futbol Barcelona que jo li tenia molt d'apreci, i el llibre també parlava que compraven als xiquets de 14 anys de l'estrangers perquè eren molt barats, i sobretot que les marques no guanyen
diners per millorar el producte, al contrari, es gasten més diners en
publicitat que en millorar el producte com per exemple McDonald, també
el menjar és molt roine per a la salut.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Lecrures
El gelat rosa
– Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...
-
La fi del cap De fet, entre el meu cap i el meu cos havia existit un divorci des del principi. El cos denotava una vocació per a conser...
-
Turisme a Hondures Hondures és una destinació turística que atrau per la seua bellesa natural que ...
-
(Tot) el que encara no saps sobre les marques Crec que aquest llibre és molt interessant i em va mostrar molt sobre les marques...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada