Tot el que encara no saps sobre les marques
És un llibre que intenta canviar la nostra opinió sobre el món de consum i sobre les grans empreses.
Dona un punt de vista negatiu sobre les marques i la manera en la que conseguixen els seus objectius. Parla molt de la publicitat que fan i de com intenten que relacionem un sentiment al seu producte. Els anuncis de cotxes pareixen de una pel·lícula per a que relacionem conduir amb la emoció i adrenalina, mentres que en els anuncis de coca-cola tot el món ix content prenen-se un dels sus refrescs per a que el relacionem amb la felicitat. També conta alguns escàndols protagonitzats per grans empreses per la seua forma de producció o com afecten al medi ambient i la seua manera de netejar la seua imatge. Per exemple la utilització de oli de palma en productes Nestle.
La meua conclusió es que el sistema econòmic no se sostindría sense les grans marques però estes deruríen ser honestes i respetar els drets humans i les lleis mediambientals
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Lecrures
El gelat rosa
– Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...
-
La fi del cap De fet, entre el meu cap i el meu cos havia existit un divorci des del principi. El cos denotava una vocació per a conser...
-
Turisme a Hondures Hondures és una destinació turística que atrau per la seua bellesa natural que ...
-
(Tot) el que encara no saps sobre les marques Crec que aquest llibre és molt interessant i em va mostrar molt sobre les marques...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada