Tot el que encara no saps de les marques
Fa temps les marques eren només el producte, però hui en dia es més important el logotip, la publicitat, o només el nom de la marca que el producte que comercialitza la marca.
Com es el cas de Coca-Cola o Nike entre altres.
En el cas de coca-cola m'ha semblat interessant per exemple totes les campanyes de publicitat que ha fet com: "La fabrica de la felicitat", "Ets aci per a ser feliç", "#Compartecocacolacon" o "#positivitat". O altres dats com que per a fabricar un litre de Coca-Cola es necessiten dos-cents litres d'aigua.
En el cas de Nike es necessari nombrar la "aposta" que va fer amb Michael Jordan, que va complir totes les espectatives i es va convertir en un icó del baloncest.
També es necessari parlar que el noranta per cent de la producció de Nike es als països del tercer mon i no es respecten el drets humans.
I com a curiositat als Estats Units d'America un dels tatuatges mes solicitats es el logotip de Nike.
Aquest llibre m'ha agradat i m'ha semblat molt interessant perquè parla de tots els secrets i coses que les marques no volen que sapiem.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada