dilluns, 25 de febrer del 2019

(Tot) el que encara no saps de les marques

Tot el que encara no saps de les marques

Fa temps les marques eren només el producte, però hui en dia es més important el logotip, la publicitat, o només el nom de la marca que el producte que comercialitza la marca.
Com es el cas de Coca-Cola o Nike entre altres.

En el cas de coca-cola m'ha semblat interessant per exemple totes les campanyes de publicitat que ha fet com: "La fabrica de la felicitat", "Ets aci per a ser feliç", "#Compartecocacolacon" o "#positivitat". O altres dats com que per a fabricar un litre de Coca-Cola es necessiten dos-cents litres d'aigua.

En el cas de Nike es necessari nombrar la "aposta" que va fer amb Michael Jordan, que va complir totes les espectatives i es va convertir en un icó del baloncest.
També es necessari parlar que el noranta per cent de la producció de Nike es als països del tercer mon i no es respecten el drets humans.
I com a curiositat als Estats Units d'America un dels tatuatges mes solicitats es el logotip de Nike.



NIKE Just Do it logo tattoo



Aquest llibre m'ha agradat i m'ha semblat molt interessant perquè parla de tots els secrets i coses que les marques no volen que sapiem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Lecrures

El gelat rosa

  – Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...