dilluns, 25 de febrer del 2019

Tot el que encara no saps sobre les marques.






 TEXT ARGUMENTATIU


INTRODUCCIÓ

En el segle xxi les marques més valentes: van a començar a qüestionar-se: En aquells dies les empreses feien recerca del mercat per a entendre què pensava la gent dels seus productes. Coca-Cola és una marca, però també o és l'FC Barcelona, Apple és una marca, però també és Intermón Oxfam, Benneton és una marca però també o és el Museu Guggenheim, Londres o València. El llibre ens dóna a entendre que les marques fan negocis tant com productes tant en la vida d'un futbolista per a tindre una major negociació, i el tema principal tracta de diversos tipus de marques que hi ha per tot en món.



DESENVOLUPAMENT

El llibre, de ¨ Tot el que encara no saps sobre les marques ¨, ens comenta sobre diversos tipus de marques, logotips per exemple: Coca-Cola, Nestlé, Nike, Organitzacions. La marca més coneguda ¨ Coca-Cola ¨ en els temps d'abans va ser un medicament, que ara en l'actualitat l'han convertit en gasosa. El llibre també ens comenta sobre les empreses multinacionals que promocionen els seus productes per a tindre un major índex en les seues vendes.

CONCLUSIÓ

El que em va semblar molt important en el llibre va ser sobre el tema de la marca de Coca-Cola que en el segle xix era un medicament i ara en l'actualitat és una beguda.
Resultado de imagen de coca cola marca xix

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Lecrures

El gelat rosa

  – Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...