(Tot) el que encara no saps sobre les marques
Crec que aquest llibre és molt interessant i em va mostrar molt sobre les marques. Em va fer pensar molt sobre les coses que jo compre i em va fer voler aprendre més sobre les marques, especialment les marques de les quals compre, perquè algunes de les informacions del llibre em van fer voler deixar de consumir algunes marques.
Crec que es molt important saber que les marques coneixen molt sobre nosaltres, i nosaltres hem d'intentar saber més sobre les marques. Les marques saben com convèncer-nos de comprar els seus productes i saben el que volem veure. Saben quins tipus de persones compraran determinats tipus de productes i són molt bons en el màrqueting. Nosaltres, com a consumidors, hem de prestar atenció al fet que aquestes marques estan constantment publicant i ens intenten vendre coses que no necessitem, però ens fan pensar que ho necessitem. Tenen una gran influència sobre nosaltres i la majoria del temps no som conscients d'això, però tenen molt de poder, control i influència.
Per educar-nos sobre les marques podem tenir més control i podem començar a pensar més sobre les coses que comprem i pensar en com es fan els productes, on es produeixen i com afecten a la resta del món. Hi ha molta explotació al món i podem evitar-ho deixant de contribuir a les marques que exploten (deixar de comprar els seus productes, perquè sempre hi ha altres opcions).
Aquest llibre em va fer pensar en les marques des d'una perspectiva diferent, i vaig aprendre moltes coses sobre les marques i sobre els consumidores de les marques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada