El que he llegit m'ha agradat, el llibre ens ensenya com no totes les marques ho fen per millorar el món, ens ensenya aspectes que no ens ensenyen les marques. I de com alguns productes es fan explotant biomes i a treballadors. També ens parla d'anècdotes interessants que els van passar als directors i a les marques en general, També ens parla dels aconseguiments que les marques van aconseguir, els escàndols que van ocórrer i com pensen els caps de les marques.
També parla de les crítiques que es fan a les marques més importants, siguen positives o negatives. És com una visió de la realitat darrere de les marques, el seu inici, el seu inici, el seu propòsit, motius dels logos, porque es van fer famoses.
També proposa diferents punts de vista, opinions diferents de les marques, per exemple. Hi ha gent que diu que la coca cola és verinosa per a la salut i després hi ha gent que diu que no és tan verinosa per a la salut si s'utilitza de manera controlada sense sobrepassar-se.
Conclusió : El llibre no em va agradar perquè no m'he llegit el llibre, però açò no significa que no siga un bon llibre.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Lecrures
El gelat rosa
– Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...
-
La fi del cap De fet, entre el meu cap i el meu cos havia existit un divorci des del principi. El cos denotava una vocació per a conser...
-
Turisme a Hondures Hondures és una destinació turística que atrau per la seua bellesa natural que ...
-
(Tot) el que encara no saps sobre les marques Crec que aquest llibre és molt interessant i em va mostrar molt sobre les marques...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada