dilluns, 25 de febrer del 2019

(Tot) el qque encara no saps sobre les marques



              TEXT ARGUMENTATIU .


Introducció

El llibre "(Tot) el que encara no saps sobre les marques" posa exemples d'algunes marques molt famoses i ens conta hi ha darrere del seu nom.

Ens vol conscienciar a comprar amb responsabilitat i entendre a més exactitud el que realment s'esmenten en el llibre, creant un enteniment en la societat, per a evitar un consumidor mes del munt, sinó ser un client conscient del que realment comprem.

Desenvolupament.

Ens conta la història de moltes marques, com van néixer i successos que van passar en la societat a causa d'aquesta marca.

Critica la societat i la manera compulsiva amb la qual comprem i com etiquetem a les persones no mes per portar marca o no i com fins a organitzacions com (la cruz roja) o unes altres ja ho unim amb un logo com si fóra una marca.

Conclusió.

En conclusió aquest llibre és molt informatiu i consciència a les persones, ens mostra la veritat de les marques, ensenya moltes coses que ni t'imaginaves que eren així.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Lecrures

El gelat rosa

  – Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...