dilluns, 5 de novembre del 2018
CONTE COURT
En realitat, el paisatge acústic urbà i semiurbà és ja sobretot un
paisatge de remors mecàniques. I són remors regulars, no passa res: jo
m'he criat entre la carretera general i la via del tren, i després he
viscut pràcticament sempre al costat del ferrocarrili
del trànsit de cotxes, o a prop de la mar on les ones poden fer més
soroll que tots els motors del món, i no m'ha passat res, he pogut
viure, llegir, escriure, escoltar música i dormir. Deu ser que la
presència sonora de les màquines és assumible com a remor de fons
precisament perquè és neutra, no és humana, no comunica absolutament
res: un destorb, com tants d'altres de la vida, que arriba a ser
ignorat, una molèstia exterior com la calor, el fred o la pluja.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Lecrures
El gelat rosa
– Té, quin vols, el groc o el rosa? Havia comprat dos gelats i els hi oferia, perquè triés, amb un aire trist. La dona del carretó...
-
La fi del cap De fet, entre el meu cap i el meu cos havia existit un divorci des del principi. El cos denotava una vocació per a conser...
-
Muts i a la gàbia —Tu hi creus en les paraules definitives? —Què vols dir? —Vull dir quan s’arriba en aquell moment solemne en el ...
-
Primer paràgraf - la intimitat amb els veïns, està garantida pels materials de construcció. Segon paràgraf - la veïna de damunt no parava ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada